Adrian Mardell
Monimuotoisuudelle ja diversiteetille alistuminen tuhosi Jaguarin brändin: Toimitusjohtajalle tuli lähtö woke-mainoskampanjan somekohun ja myynnin romahtamisen jälkeen
Woken lumous on haihtunut pois tiehensä, mutta vielä jälkijättöisesti woke-henkisyyteen luottaneet suuryritykset ovat ottaneet taloudellista osumaa, nyt oli Jaguarin vuoro.
Uusimmat
Viikon suosituimmat
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.

Onni Rostilan kolumni: Natsifarkuista ja wokesta
31.07.2025 |17:05
8.
9.
10.

Nälkiintynyt panttivanki kaivaa omaa hautaansa Hamasin videolla
04.08.2025 |15:11
Toimitus suosittelee
Perussuomalainen 2/2025

Lue lisää
PS Naiset 1/2025

Lue lisää