Oppositiolta välikysymys Alexander Stubbin toiminnasta

03.12.2015 |18:17

Vihreät ja vasemmistoliitto jättävät hallitukselle välikysymyksen valtiovarainministeri Alexander Stubbin (kok.) toiminnasta. Välikysymys koskee hallintarekisterilain valmistelussa tapahtunutta väärän tiedon antamisesta eduskunnalle sekä avoimen ja asianmukaisen lainvalmistelun turvaamista.

Allekirjoittajat jättävät välikysymyksen, koska pääministeri Juha Sipilä (kesk.) ei ollut valmis antamaan asiasta pääministerin ilmoitusta eduskunnalle.

SUOMEN UUTISET


Artikkeliin liittyvät aiheet


Mitä mieltä?

Viikon suosituimmat

3.
Suomen uutiset logo

Rydmanilta lisää vettä Kiukaalle – ministeri kieltäytyy tapaamasta ”lobbaria, joka vuotaa kaiken medialle”

17.06.2026 |14:54
9.
Suomen uutiset logo

STEA-avustusten saamisten ehdot kiristyvät – Rydman: Avustuksia ei myönnetä varakkaimmille järjestöille eikä rajattujen identiteettiryhmien tukemiseen

15.06.2026 |14:04

Uusimmat

PS-Naiset 1/2026

Mainos kuva

Lue lisää

Perussuomalainen 3/2026

Mainos kuva

Lue lisää

Perussuomalainen 2/2026

Mainos kuva

Lue lisää