Penttilä Demokraatissa: Väylämaksut pois

27.08.2013 |10:16

Keskuskauppakamari esittää väylämaksujen poistoa yritysten heikentyvän kustannuskilpailukyvyn parantamiseksi.

Keskuskauppakamarin toimitusjohtaja Risto E. J. Penttilä sanoo, että hallituksen pitää paikata budjetissa rikkidirektiivin tuomia kustannuksia Suomen yrityksille.

– Kauppakamarit ovat yhdessä ajaneet väylämaksuista luopumista, koska se parantaisi suomalaisten yritysten heikentyvää kustannuskilpailukykyä ja ulkomaankaupan edellytyksiä. Väylämaksuista luopuminen kohdistuisi tasapuolisesti meriliikennettä käyttäviin yrityksiin, Penttilä sanoi Demokraatin mukaan.
 

PS VERKKOTOIMITUS


Mitä mieltä?

Viikon suosituimmat

1.
Suomen uutiset logo

Rydmanilta lisää vettä Kiukaalle – ministeri kieltäytyy tapaamasta ”lobbaria, joka vuotaa kaiken medialle”

17.06.2026 |14:54
7.
Suomen uutiset logo

Perustuslakivaliokunta: Yhdenvertaisuusvaltuutettu ylittää toimivaltansa – PS-kansanedustajat vaativat pysymistä omalla tontilla

18.06.2026 |16:30

Uusimmat

PS-Naiset 1/2026

Mainos kuva

Lue lisää

Perussuomalainen 3/2026

Mainos kuva

Lue lisää

Perussuomalainen 2/2026

Mainos kuva

Lue lisää