Artikkeli kuva

VM:n virkamiehen saama korona nosti korkean kuumeen, twiittaa: ”Joka paikkaa särkee. Hengittäminenkin sattuu”

20.03.2020 |17:28

Valtiovarainministeriön ylijohtaja Juha Sarkio kertoo Twitterissä saaneensa koronaviruksen kahdeksan päivää sitten.

Sarkion viesti kuuluu: ”Sain KORONAN 8 päivää sitten. Se tarttui 10 min aikana henkilöltä joka oli oireeton. Kuume tuli 4 vrk jälkeen ja nyt olen ollut 8 vrk yli 38.5 kuumeessa joista 6 vrk yli 39. Joka paikkaa särkee. Hengitäminenkin sattuu. USKOKAA HYVÄT IHMISET VAROITUKSET. TÄHÄN VOI KUOLLA.”

https://twitter.com/JuhaSarkio/status/1241005028745383938

Sarkio kertoo olevansa 60-vuotias.

SUOMEN UUTISET


Artikkeliin liittyvät aiheet


Mitä mieltä?

Viikon suosituimmat

4.
Suomen uutiset logo

Vigelius Rydman-äänestyksen jälkeen: ”Mikä nykyisissä kriteereissä ei kelpaa?”

23.06.2026 |15:58
5.
Suomen uutiset logo

Kepun takki kääntyi: Suorassa lähetyksessä Antti Kaikkonen perui puolueensa tavoitteen 40 000 uudesta maahanmuuttajasta

25.06.2026 |11:59
8.
Suomen uutiset logo

Elon Musk vaatii Saksan yleisradiota tilille valeuutisen levittämisestä – Saksan entinen tiedustelujohtaja näkee Belfastin tapahtumissa yhtäläisyyksiä Chemnitzin veitsi-iskun kanssa

22.06.2026 |12:17

Uusimmat

PS-Naiset 1/2026

Mainos kuva

Lue lisää

Perussuomalainen 3/2026

Mainos kuva

Lue lisää

Perussuomalainen 2/2026

Mainos kuva

Lue lisää