Artikkeli kuva

Ministeri Juuso sairauslomalle

07.03.2025 |09:07

Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuso kertoo jääneensä sairauslomalle.

– Olen lääkärin määräyksestä sairaslomalla ja keskityn toipumiseen. Palaan töihin huhtikuussa.

– Harmittavasta tilanteesta huolimatta arki ministeriössä pyörii normaalisti valtiosihteerini ja erityisavustajieni voimin.

– Kiitos heille jo nyt joustamisesta ja voimia työhön!

https://x.com/KaisaJuuso/status/1897898471673274477?ref_src=twsrc%5Egoogle%7Ctwcamp%5Eserp%7Ctwgr%5Etweet

SUOMEN UUTISET


Artikkeliin liittyvät aiheet


Mitä mieltä?

Viikon suosituimmat

3.
Suomen uutiset logo

Kepun takki kääntyi: Suorassa lähetyksessä Antti Kaikkonen perui puolueensa tavoitteen 40 000 uudesta maahanmuuttajasta

25.06.2026 |11:59
6.
Suomen uutiset logo

Vigelius Rydman-äänestyksen jälkeen: ”Mikä nykyisissä kriteereissä ei kelpaa?”

23.06.2026 |15:58
9.
Suomen uutiset logo

Elon Musk vaatii Saksan yleisradiota tilille valeuutisen levittämisestä – Saksan entinen tiedustelujohtaja näkee Belfastin tapahtumissa yhtäläisyyksiä Chemnitzin veitsi-iskun kanssa

22.06.2026 |12:17

Uusimmat

PS-Naiset 1/2026

Mainos kuva

Lue lisää

Perussuomalainen 3/2026

Mainos kuva

Lue lisää

Perussuomalainen 2/2026

Mainos kuva

Lue lisää