Soini: Omat tehneet hallintarekisterin kohdalla hyvää työtä

04.11.2015 |17:37

STT kertoi aamulla, että Perussuomalaisten puheenjohtaja, ulkoministeri Timo Soini olisi nimittänyt puolueen omaa esitystä hallintarekisteristä huonoksi. Tämä ei pidä paikkaansa, asia uutisoitiin virheellisesti.

– Se, mikä on mielestäni huono, on tämä koko hallintarekisteri, Soini sanoo Suomen Uutisille.

– Meillä edustajat ovat tehneet tässä hyvää työtä selvittämällä asiaa tarkemmin. Erityiskiitoksen ansaitsee Kaj Turunen.

Hallintarekisterin lisäksi Soini on arvostellut esitystä ns. aktiivisesta katumisesta. Se vedettiinkin eduskunnasta pois tänään.

SUOMEN UUTISET


Artikkeliin liittyvät aiheet


Mitä mieltä?

Aiheeseen liittyviä artikkeleita


Viikon suosituimmat

4.
Suomen uutiset logo

Vigelius Rydman-äänestyksen jälkeen: ”Mikä nykyisissä kriteereissä ei kelpaa?”

23.06.2026 |15:58
7.
Suomen uutiset logo

Elon Musk vaatii Saksan yleisradiota tilille valeuutisen levittämisestä – Saksan entinen tiedustelujohtaja näkee Belfastin tapahtumissa yhtäläisyyksiä Chemnitzin veitsi-iskun kanssa

22.06.2026 |12:17
8.
Suomen uutiset logo

Kepun takki kääntyi: Suorassa lähetyksessä Antti Kaikkonen perui puolueensa tavoitteen 40 000 uudesta maahanmuuttajasta

25.06.2026 |11:59

Uusimmat

PS-Naiset 1/2026

Mainos kuva

Lue lisää

Perussuomalainen 3/2026

Mainos kuva

Lue lisää

Perussuomalainen 2/2026

Mainos kuva

Lue lisää