Elo: Kiitos työministerille, että Siviilipalvelukeskus pysyy Lapinjärvellä

21.11.2016 |12:41

Perussuomalaisten kansanedustaja Simon Elo kiittää oikeus- ja työministeri Jari Lindströmiä Siviilipalveluskeskuksen säilyttämisestä Lapinjärvellä.

– Tehty työ kantaa hedelmää ja siirron uhka väistyi. Iloinen uutinen Uudellemaalle. Kiitos Lapinjärven kunnalle yhteistyöstä ja erityiskiitos työministeri Jari Lindströmille viisaasta päätöksestä.

Lapinjärven Siviilipalvelukeskus on ainoa laatuaan Suomessa. Se on toiminut Lapinjärvellä vuodesta 1998. Siviilipalvelukeskusta uhkasi siirto Hennalan vanhaan varuskuntaan Lahteen vuoden 2019 alusta. Hallitus kuitenkin päätyi säilyttämään keskuksen Lapinjärvellä.

– Uusmaalaisena kansanedustajana olen erittäin tyytyväinen päätökseen. Lapinjärvellä on jo kohta parinkymmenen vuoden kokemus keskuksen vetämisestä ja osaava henkilökunta paikan päällä, Elo toteaa.

SUOMEN UUTISET


Artikkeliin liittyvät aiheet


Mitä mieltä?

Viikon suosituimmat

4.
Suomen uutiset logo

Vigelius Rydman-äänestyksen jälkeen: ”Mikä nykyisissä kriteereissä ei kelpaa?”

23.06.2026 |15:58
7.
Suomen uutiset logo

Elon Musk vaatii Saksan yleisradiota tilille valeuutisen levittämisestä – Saksan entinen tiedustelujohtaja näkee Belfastin tapahtumissa yhtäläisyyksiä Chemnitzin veitsi-iskun kanssa

22.06.2026 |12:17
8.
Suomen uutiset logo

Kepun takki kääntyi: Suorassa lähetyksessä Antti Kaikkonen perui puolueensa tavoitteen 40 000 uudesta maahanmuuttajasta

25.06.2026 |11:59

Uusimmat

PS-Naiset 1/2026

Mainos kuva

Lue lisää

Perussuomalainen 3/2026

Mainos kuva

Lue lisää

Perussuomalainen 2/2026

Mainos kuva

Lue lisää