Artikkeli kuva

EU – Hyvä bisnes!

22.11.2012 |22:51

Timo Soini löylyttää hallitusta torstain kyselytunnilla: ”Kokoomus sanoi kuinka hyvä bisnes tämä on. Valtiovarainministeri Jutta Urpilainen: onko tämä niin hyvä bisnes kuin kokoomus väittää tämän olevan, ja jos tämä kerran on niin hyvä bisnes, niin mikseivät Iso-Britannia, Ruotsi ja Tanska osallistu tähän, tai Norja öljymiljardeineen?

Kyselytunti Ylen Areenalla


Artikkeliin liittyvät aiheet


Mitä mieltä?

Viikon suosituimmat

6.
Suomen uutiset logo

Perustuslakivaliokunta: Yhdenvertaisuusvaltuutettu ylittää toimivaltansa – PS-kansanedustajat vaativat pysymistä omalla tontilla

18.06.2026 |16:30
8.
Suomen uutiset logo

Vigelius Rydman-äänestyksen jälkeen: ”Mikä nykyisissä kriteereissä ei kelpaa?”

23.06.2026 |15:58
9.
Suomen uutiset logo

Elon Musk vaatii Saksan yleisradiota tilille valeuutisen levittämisestä – Saksan entinen tiedustelujohtaja näkee Belfastin tapahtumissa yhtäläisyyksiä Chemnitzin veitsi-iskun kanssa

22.06.2026 |12:17

Uusimmat

PS-Naiset 1/2026

Mainos kuva

Lue lisää

Perussuomalainen 3/2026

Mainos kuva

Lue lisää

Perussuomalainen 2/2026

Mainos kuva

Lue lisää