Bud Light

Presidenttikin rakastaa Sydney Sweeneyn farkkumainosta – woken valtakausi on ohi

Suvaitsevaisto yritti mustamaalata kohutussa farkkumainoksessa esiintyvää mallia sillä, että tämä on rekisteröitynyt republikaanien äänestäjäksi. Woken valtakausi näyttää kuitenkin olevan ohi: someraivosta huolimatta Sydney Sweeneyn suosio ja farkkujen myynti sen kuin nousevat. Presidentti Trump asettui vahvasti tukemaan kohun keskellä olevaa mallia.

06.08.2025 |15:54

Monimuotoisuudelle ja diversiteetille alistuminen tuhosi Jaguarin brändin: Toimitusjohtajalle tuli lähtö woke-mainoskampanjan somekohun ja myynnin romahtamisen jälkeen

Woken lumous on haihtunut pois tiehensä, mutta vielä jälkijättöisesti woke-henkisyyteen luottaneet suuryritykset ovat ottaneet taloudellista osumaa, nyt oli Jaguarin vuoro.

05.08.2025 |19:37

Suvaitsevaisuus tuhoaa urheilujätti Niken brändiä: Woke-sekoilu sulatti pois yli viidesosan yhtiön arvosta

Amerikkalaisten suuryritysten woke-ideologian hengessä tapahtunut politisoituminen on hiljalleen ottamassa takapakkia wokeen kytkeytyvien brändimokailujen vuoksi. Urheiluvaatevalmistaja Nikelle woketuksen hintalappuna on ollut yhtiön markkina-aseman menettäminen. Muiden vahingoista viisastuneena toiset suuryritykset ottavat jo etäisyyttä wokeen.

Viikon 36/2024 luetuin

Uusimmat

Perussuomalainen 2/2025

Mainos kuva

Lue lisää